Observera att bilderna är vägledande. Nyanser kan skilja sig från verkligheten.
1/4
New Luxury' av New Mags är inte bara en estetiskt tilltalande bok att pryda soffbordet med, utan även en informativ resurs som utforskar märken och konsumentbeteenden inom det exklusiva marknadssegmentet. Den ger läsaren en fördjupad förståelse för hur lyxmärken har utvecklats och förändrats. Genom att väva samman kulturella och materiella aspekter skildrar den en ny syn på konsumentvärderingar som har vuxit fram under 2000-talet. Med intervjuer av industriföregångare såsom Kim Jones, Hiroshi Fujiwara och Yoon, samt analyser av samtida betydelsefulla varumärken, är denna bok en idealisk gåva för den som uppskattar både en vacker inredningsdetalj och en djupdykning i nutida kulturhistoria.
Observera att bilderna är vägledande. Nyanser kan skilja sig från verkligheten.
New Luxury' av New Mags är inte bara en estetiskt tilltalande bok att pryda soffbordet med, utan även en informativ resurs som utforskar märken och konsumentbeteenden inom det exklusiva marknadssegmentet. Den ger läsaren en fördjupad förståelse för hur lyxmärken har utvecklats och förändrats. Genom att väva samman kulturella och materiella aspekter skildrar den en ny syn på konsumentvärderingar som har vuxit fram under 2000-talet. Med intervjuer av industriföregångare såsom Kim Jones, Hiroshi Fujiwara och Yoon, samt analyser av samtida betydelsefulla varumärken, är denna bok en idealisk gåva för den som uppskattar både en vacker inredningsdetalj och en djupdykning i nutida kulturhistoria.